Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

aanslagen

  • G.S

    Ik denk dat we ook aanslagen in Nederland krijgen.Ik vind dat de regering zich te veel met onbenullige dingen bezig houd.

    Zoals met rondslingerende projectielen in de auto.

    We zijn zulke vreemde zaken ook niet gewend in Nederland ,en ik denk dat de regering ook niet weet hoe dit moeten gaan voorkomen.

    En er zij ook geen mensen in de regering die krachtig genoeg zijn om het tij te keren.

    Of goed genoeg inspelen op dit gevaar wat op dit moment de belangrijkste prioriteit

    van het regeringsprogramma zou moeten zijn.

    En dat is de veiligheid in Nederland.

  • Weerprofeet

    Geen enkele regering kan een aanslag van deze omvang voorkomen. Wat je nodig hebt is een gek en een internetverbinding om zelf explosieve te maken. Ik ben het wel met je eens dat het nu een kwestie is geworden van wanneer zal er in Nederland een ECHTE terroristische aanslag plaats vinden, en niet meer van of het wel zal gebeuren. Uit mij bemoeienis met dit onderwerp weet ik dat Nederland niet of zeer slecht is voor bereid op een aanslag.

    Ik vrees binnen een aantal maanden een aanslag in Amsterdam met verstrekkende gevolgen.

  • filozof

    mee eens met “niet kan voorbereiden” …..ik vraag me af wanneer is België aan orde en mijn vrienden in Duitsland , wanneer is mijn vakantieland Oostenrijk aan de beurt is en Zwitserland dan (of zijn die altijd onpartijdig) ……

    Waarom moet altijd een volgorde Amerika , GB, Spanje en dan wij …dan is dit (Amsterdam) ook niet zo moeilijk te voorspelen , waarom niet Frankrijk en Polen of Griekenland , Oekraïne ……Waarom Egypte nou en Turkije, daar zijn toch moslims ..ik bedoel als dat moslims onderling doen of tja hoe zit dat een beetje in elkaar

  • safety

    Dat er een aanslag gepleegd gaat worden is duidelijk,het onduidelijke is echter wanneer.

    Een pleger van een aanslag ,gaat het om doelloos burgers te verwonden of erger te doden om zijn idealen openbaar te maken.Dat kan ook op een andere methode ,maar waarom de gemakkelijkste weg bewandelen als je de moeilijkste weg (in hun ogen de gemakkelijkste weg) kunt gebruiken om de aandacht te krijgen waar je zo naar verlangd.

    De controles op luchthavens zullen alleen maar toenemen.Aan de grenzen wordt weer gecontroleerd en dan niet met hoofddoel of je smokkelwaar bij je hebt.

    Amsterdam,Utrecht of een andere stad in Nederland de volgende plaats is,maakt niet de plegers niet uit.

  • anton

    Er komen geen aanslagen in Nederland, de reden is dat ons land een doorvoerhaven is voor mensen die zich daar mee bezighouden maar vooral ook een doorvoerhaven van materieel. Ze vervuilen hun eigen nest niet, en zolang wij dat maat toestaan gebeurt hier niks. Groeten Anton.

  • Holy Shit

    Ik ben het niet met je eens wat je zegt,dat “ons” land een doorvoerhaven is. Er lopen hier genoeg idioten rond die zo'n raar “geloof” hebben. Ik zet geloof tussen aanhalingstekens omdat dat wat zij van plan zijn,NIKS met geloof te maken heeft,al zeggen ze het wel. En in Nederland zal het hun ook wel lukken…om hier een aanslag te plegen. Maar zijn we dat dan niet zelf schuld? De AIVD weet waar die radicalen zitten en wie ze zijn,dus doe er dan ook iets aan. Het land uit pleuren heeft geen zin,ze komen toch wel weer terug en ze vastzetten??? Nee,ook geen goeie optie…ik zou niet graag willen dat ons belastinggeld daar na toe gaat. Nee,de AIVD moet gewoon iets uitlokken,zodat die uit veiligheidsredenen deze idioten gewoon mogen afschieten. Als dat stelletje,ongewenste,idioten het niet eens zijn met hoe het hier aan toe gaat,waarom rotten ze dan niet op naar een land waar hun “geloof” het toelaat hoe ze over sommige dingen denken. anton schreef:

    >

    > Er komen geen aanslagen in Nederland, de reden is dat ons

    > land een doorvoerhaven is voor mensen die zich daar mee

    > bezighouden maar vooral ook een doorvoerhaven van materieel.

    > Ze vervuilen hun eigen nest niet, en zolang wij dat maat

    > toestaan gebeurt hier niks. Groeten Anton.

  • Mary

    Allemaal op een onbewoond eiland neerzetten zonder eten en drinken.

  • stella

    op