Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

londen

  • Bart Rovers

    Beste lezers,

    De officiele berichtgeving mag je gerust geloven, het is echter verstandiger om Het

    Nieuws Achter Het Nieuws te lezen. Daanspeak.com geeft helderheid over de aanslagen in Londen, Madrid en New York.

    Twee dingen kan ik jullie al verklappen: Al Quaida BESTAAT NIET en Osama bin Laden is DOOD. Vertel dit maar aan onze politieke leiders, zij zijn degenen die err genoegen in hebben een politiek te voeren van Verdeel en Heers.

    Bart Rovers.

  • Weerprofeet

    Hoe bedoel je complot theorie. Wij zijn zeker ook nooit op de maan geland en Elvis leeft ook nog. LOL

  • filozof

    Bart nuchter …weerprofeet “echte” gelovige…..

  • marcella

    Hier wil ik ff op ingaan we zijn idd niet op de maan geland want in de ruimte staat namelijk geen WIND en de vlag wappert dus hoe kant het. er staat volgens hun een voetafdruk in van heel diep maar hoe kan dat dan als je zweef daar boven want je weeg dan lichter dan 30 kg in d heelal.

    De aanslagen op 11-9 heeft bush zelf gedaan want als er een vliegtuig inboort dan valt ie neit als een kaartenhuis inelkaar er is namelijk dymite gebruikt want kiik maar eeens goed naar het filmpje de toren valt echt als eeen kaartenhuis inelkaar.Weerprofeet schreef:

    >

    > Hoe bedoel je complot theorie. Wij zijn zeker ook nooit op de

    > maan geland en Elvis leeft ook nog. LOL

  • Weerprofeet

    We kunnen over deze onzin eeuwig blijven schrijven. Ik ben zeer zeker geen fan van Bush, in tegendeel zelfs. Maar die onzin die Moore verkoopt is ook bullshit. Kijk maar naar zijn film, hoe stukjes uit hun verband gehaald worden. Ik zie niet overal een complot in. Wat is het belang van een regering om haar eigen volk zo te terroriseren? Uiteindelijk niet goed voor de economie, en dat is de enige drive die bestaat.

    ELVIS HAS LEFT THE BUILDING.

  • Weerprofeet

    Dit is zo belachelijk dat ik er niet eens op in ga.

  • filozof

    Heeft U mr. weerprofeet enige idee wat kost om wapens maken (werk voor iedereen in fabriek , meer banen …) en wat kost dat om te verkopen aan de regering (opbrengst) die MOET ergens een “preventieve oorlog voeren”. Die mensen “regeren” in Wereld en niet mr. BUSCH, die alleen maar een poppetje van hun is! En daarvoor moet je wel markt creëren dus waarom zou dit niet mogelijk kunnen zijn, volgens U!? Wat denkt U dat wij als mensenlevens daarbij belangrijk zijn! Helemaal niet! In oorlog een kogel kost +/- 1 euro , mensen leven NIKS en dit vertel ik uit eigen ervaring! En daar baal je van en ik laat me nooit meer misleiden door MEDIA om straks mee doen aan zo een shit als oorlog! Het was eerder , het is nu en zal altijd zijn …oorlog = voor meeste ellende MAAR voor machtige zeer profijt!!!

  • David de Graaf

    Beste filozof, ik had dit niet beter kunnen omschrijven!