Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Satanisch Misbruik Neemt Toe!!!

  • Love More

    Satanisch Misbruik Neemt Toe!!!

    Priest Commits Satanic Murder The Stones serenades China with Satanic Verses

    Science and Freedom are satanic Satanic Teen Trio Disturbes Worshippers

    WARNING: Because of the horrific nature of these reports, some of this article may be disturbing to readers. Every attempt has been made to deal with the

    subject objectively and with circumspect language

    Zie voor website the link die je vindt in mijn profiel

  • JR Ewing

    ZWAKBEGAAFDE!

  • Berke

    wow

  • zomaar

    en dat zeg jij ????????

  • FrANKsTeR666

    mensen ik vind het erg vervelend dat jullie allemaal wijzen naar de satanisten met schoolmoorden oh hij luisterde rock hij was satanist hij droeg zwart iedereen die zwart draagt word gelijk raar aangekeken nu met dit ook …

    Waar is al jullie bewijs om dit te bewijzen waar laat het mij zien en de rest

    Waar hebben jullie deze bullshit vandaan ….

    als je niet in satan gelooft geloof dan ook niet in god …..

    en zodra je dat wel doet waarom mensen hebben jullie niet gellerd in jullie smerige uitzichtverpestende herriemakende kerkjes dat je andere in hun waarde moet laten …..

    oh nee sorry was ik totaal vergeten GOD wil oorlog in irak to fught the non believers goden zijn er om je naaste lief te hebben ook al zijn ze zwart bruin weet ik het wat wat boeit jij het een fuck wij zijn blank hoe denk je dat dat voelt voor negers iedereen is een mens jullie ook waarom dan andere mensen ten onder brengen waarom dan heb je net in je bropek gescheten of heb je net een vriendin minder van die 10 die je al had ? mensen get real verpest de mensheid niet zowel dan naai je jezelf ook hard in je kont