Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dit zit mij dwars

  • angel

    effe iets over marrokanse jongeren. Kijk ze op vakantie gaan naar die klijne bergdorpjes in marokko vaak geleende of geleasde dure auto mooie kleding dure mp3s alles erop en eraan wat moeten die kleine jongetjes denken dan???die denken maar 1 ding als ik groot ben………. dan wacht je een vette desillusie en dan?? link is gauw gelegd. als je nou palestijn bent dan vind ik dat nog een hele andere zaak die mensen worden als stront behandeld snipers op babys muur eromheen hoe papa naar zijn werk komt om aan eten te kopen zal de israeliers een rotzorg zijn. Gemende scholen [als je uberhaupt door die muur heen komt aanslagen zijn nooit goed te praten,en al helemaal niet door de zg westerse moslim voor palestina heb ik nog wel wat symphatie maar die andere groep zijn een produkt vanoverpampering superzorg jawel op maat. De manier waarop Theo van Gogh is vermoord is walgelijk, trek een laagbegaafde moslim ergens vandaan, praat op hem in ,enzie hij mag zelfs naar het paradijs {sorry,theo dat je niet meer op een heilige maagd leek als dat je dat die dag leek} bye the way denken die gasten nou werkelijk dat na al die “'martelaren'; die vrouwen nog maagd zijn????? en moorden zij uitGEILHEID????? je zou het bijkant wel denken zoveel maagden”.enfin De dag dat jij werd vermoord is er een hoop veranderd in mij, eerst begon ik te huilen en toen de woede WAAROM verd… En toen over her gebrek aan privacy die ‘“zij’” jou niet gaven . Maar die rotmuil van die smeerlap niet.Al dat soort smeerlappen hebben recht op privacy maar laats met dat chinese meisje Wei-wei die uitgebreid te zien was in de pers na gegijzeld, verkracht en wat al niet meer.Het wordt hoog tijd dat die gore smeerlappen al hun rechten op privacy verliezen en de slachtoffers die krijgen.Wei-Wei ik wens jou veel liefs een dikke knuf , Liewe ook jij een hele grote hug en een kusje op je wang .Ik hoop dat jullie en andere slachtoffers ja,ik hoop dat er een hoop gaat veranderen.ps ik ben het slachtoffer van een groep marokaanse ‘'loverboys’" ben bijnna 3jaar gevangen gehouden de rest kunnen jullie als jullie aan de smerigste dingen denkt kom je nog niet in de buurt .Alles wat je met een mens kunt doen hebben ze op mij uitgeprobeert. Vindt het dus niet raar als ik af en toe eventje hatelijk ben over marokkanen in het algemeen ik ken ze als dealers[balletjes heroine coke crack autos alles wat los en vast zit hebben ze of ze weten wel iemand affijn thanx dat ik even mn hart heb kunnen luchten .Theo de dag waarop jij afgeslacht bent door zon godsdienstwaanzinnige @!#$ smeerlap stond mijn wereld stil en ik weet dat ik niet de enigste ben theoje blijft een kanjer liefs angel

  • j.w.

    Je lult als een kip zonder kop angel.Rustig adem halen en nadenken voor je iets schrijft en gebruik de interpunctie.

  • zomaar

    Inderdaad, J.W.

    Dat gebrabbel van Angel gaat helemaal nergens over.

    En omdat zij nou toevallig,zoals zoveel losgeslagen meiden,zo'n loverboy treft,dat is @!#$ voor haar maar zegt natuurlijk wel wat over Angel zelf!!!!

  • smurfke

    Lekker duidelijk :)

  • Friend

    Ondervinding is de beste leermeester.

    Weet wel dat die marokkanen altijd achter die palestijnen staan van mijn kant geen ene symphatie voor dat barbaarse volk.

    Sterkte verder meid en dat je hopelijk voorgoed genezen bent van die moslims.;)

  • De Voetzoeker

    Zou die KIA DEALER dit nu op prijs stellen ?