Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Lafbekken

  • j.w.

    Tjesus wat bevinden zich onder de linkse kerk toch een vreselijk groot aantal lafbekken. Wordt er een keer op een forumpje/prikbord een heftige discussie gevoerd, worden er berichten bij verwijderd. Tja zal de beheerder zeggen, t gaat niet over aanslagen in Madrid, Londen en Egypte. Die beheerder (of de prikkers die vinden dat een mening van J.R. Ewing of J.W te grof vinden) moeten zich echter is achter de oren krabben. Want ze plegen immers zelf ook een aanslag. Een aanslag op de vrijheid van meningsuiting.

    Op welk stukje van J.R Ewing (wisten jullie dat dit een fictief persoon is?) of J.W. dan ook, wordt standaard gereageerd: Fascisten, Racisten, enz gereageerd. Verder niet. Er is nog niemand geweest, op welk prikbord dan ook, die met goede argumenten/feiten ons ongelijk heeft kunnen geven. Gaat ook lastig, want de meningen van J.R. Ewing en J.W. zijn vaak onderbouwd door feiten uit zowel de huidige maatschappij als uit de geschiedenis. De linkse kerk is zich daar stiekum ook wel van bewust en wendt zich daarom op makkelijke kreten als antwoord. Kreten die ook een kleuter van 5 kan verzinnen. Typisch de kenmerken van de linkse kerk trouwens. En als ze het verbaal helemaal niet meer kunnen winnen, dan gaan ze over tot geweld. Ook hier voorbeelden zat te noemen.

    We kunnen dus wel concluderen dat de Linkse kerk uitsluitend uit lafbekken bestaat. Ze durven alleen de dialoog aan te gaan met gelijkgestemden. Ze waaien met alle winden mee. Immers ten tijden van de tweede wereldoorlog liepen ze ook over naar de vijand. Jaaaaaaaaa, daar doet rechtstse J.W.-tje even een uitspraak!!!!!!!!!! Want J.W.-tje is van mening dat die k a n k e r nazi's onder leiding van het kneusje Hitler waren net zo links waren als het Stalin en Lenin en Mao bij elkaar. Overeenkomsten zat. Al was het alleen al omdat ik zojuist de grootste massamoordenaars allertijden heb opgenoemd. En dan was Adolf nog de minste van het stel. Verder waren het allemaal moordenaars van mensen met een andere mening, ander geloof, andere cultuur, enz. En dan komen we vanzelf op de Islam. Want de kenmerken die ik zojuist noemde gelden ook voor deze bevolkingsgroep (een uitzondering daar gelaten). Geen respect voor een ander geloof, ander cultuur. En dat is precie de reden waarom ik een hekel aan de Islam heb. Elke dag wordt dit op nieuw bevestigd in de praktijk.

  • Theo

    ben je.

  • Malcolm.

    :Z

  • j.w.

    Precies het antwoord wat ik van Malcolm had verwacht.

  • j.w.

    waarom ben ik een vervelende kwal dan Theo? Omdat ik gelijk heb? Of dat ik een andere mening/zienswijze heb? Blijkbaar beschik jij niet over genoeg bagage om als een volwassene te reageren.

  • Theo

    Hoe kom je op het belachelijke idee dat je gelijk hebt. Een straattegel heeft meer verstand dan zo een zielige idioot als jij. Figuren als jij en die andere @!#$ zouden ze is een poos in een werkkamp moeten stoppen. Iets nuttigs voor de maatschappij laten doen inplaats de boel uitvreten

  • j.w.

    Theooooooooooooooooooooooooooooo,

    Kom is met echte tegenargumenten man. Kom op loooooooooooooserrrrrr. Ga om te beginnen mijn stelling dat Hitler met zijn nazi-partij links is te weerleggen.