Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Het begint met onschuldige groepjes , maar pas op.

  • klokenluider

    Terrorisme begon van oorsprong bij onschuldige groepjes mensen.

    karl marx en zijn communisen leken op het eerste gezicht mensen met goede bedoelingen uit eindelijk door steends meer terreur 70 jaar lang in rusland en oost eurpa aan de macht geweest en de mensenrechten op grote schaal geschonden.

    begin 1900 hadden we de eerste fascistische groepjes op het eerste gezicht goede ideeen en plannen maar aanhouden terreur en terrorisme heeft Hitler en andere fascisten aan de macht geholpen met alle ellende vandien.

    NU begin 2000 2009 hebben we een op het eerste gezicht onschuldig en goedbedoelt groepje een nieuwe politieke stroming het infantilisme

    de ab-dl- wereld. www.luiers.org daar heerst een strak rigime want democratie op een forum werk niet en zo dachten de 2 bovenstaande groeperingen ook. Dit regime

    is in mindere mate bij de www.ab-dl-tb-club.nl aanwezig.

    Gezien de korte lontjes in die cultuur moeten wij deze groep in de gaten gaan houden om te voorkomen dat hun in de toekomst dezelfde weg op gaan. kortelontjes kwam nou juist ook voor bij de 2 eerder genoemde stromingen die veel ellende op de wereld heeft achter gelaten.

    Ik schaam mijzelf meer om mijn infantiliteit en DL zijn om deze van

    AB-DL

    groepen dan dat ik zelf een Dl .

    Nu beschuldig ik nog niemand, maar ik waarschuw wel.

    Normale mensen worden dan de dupe.

    Oke er is nog geen topic over bommen verschenen wel hoe je met vuurwerk moet rotzooien, ja daar begint het mee, maar dat is nooit met zekerheid vast te stellen.

    hitler en staling bediende zich van mooie praatjes en dat doen ze in de ab-dl groepen als L.org en abdlclub ok.

    Probeer een opkomende

    stroming als het kan snel de kop in te drukken voor dat het te laat is.

    en hiermee heb ik het laatste op het internet en daar buiten

    over deze groep gezegt de tijd zal het leren of ik nu wel of geen gelijk heb.

  • knokploeg

    Tijd dat er eens een aanslag op jouw gepleegd gaat worden.

    Als jij denkt ons zwart te maken overal , zal ik maar gauw stoppen vanaf NU

    voordat we kortemetten maken met dat type onder soort als jij.

  • klokkenluider

    Ach de enige die korte metten maakt met jullie is de AIVD en de sociale dienst waar jullie je hand ophouden. of lezen jullie geen kranten in dat woonwagenkamp van jullie.

    Ik heb een baan gekregen in Deutscheland. In de zuid duitse alpen. Eindelijk een huisje in het hoog gebergte. Dus ben over 2 weken geemigreerd.

    Dus wat er verder voor in NL gebeurt weet ik straks niet meer..

  • libertarisch

    Als je een jihad wil beginnen ga dan naar de www.luierSS

    of de ab-dl-tb-club.nl of de ageplay.forumup.nl

    Ik moet van die groepen mensen nog minder hebben dan van rokers.

    Deze mensen zijn gewoon nog luier dan werkelozen die niet willen werken! Te beroert om hun eigen reet af te vegen, of 10 passen naar de plee te lopen.! dus pissen maar in hun luier Hmm ff zien hoe kom ik onder mn laatste beetje werk uit kom . Oh ik weet het! ik wordt een volwassene in luiers en ontduik al mijn verandwoordelijkheden door adultbay of adultkind te worden!

    Een infantilist verdient pas respect als hij of zei er niet de realiteit er mee ontduikt maar juist mee bevorderd en daardoor beter in staat is om te werken, anders zijn het voor mij de niks nutten en unter menschen van de maatschappij.

    Dus een DL die een luier draagt om te kunnen door werken ipv naar de wc te lopen die verdient respect.

    Maar dat is bij de meeste mensen daar helaas niet zo.